Jeśli chcesz wyjechać na wymarzone wakacje, wyposażyć swoje pociechy w wyprawkę szkolną albo kupić prezenty dla rodziny z okazji świąt, ślubów czy imienin, nie ma nic prostszego - weź pożyczkę w Carrefour. Czytaj więcej »
Jeśli chcesz wyjechać na wymarzone wakacje, wyposażyć swoje pociechy w wyprawkę szkolną albo kupić prezenty dla rodziny z okazji świąt, ślubów czy imienin, nie ma nic prostszego - weź pożyczkę w Carrefour. Czytaj więcej »
9 dni, 6 miast, ponad 100 zespołów pieśni i tańca z całego świata, blisko 50 koncertów na estradach w plenerze. 30 lipca rozpocznie się 48. Tydzień Kultury Beskidzkiej, największa w Polsce impreza folklorystyczna o ponad 40 letniej tradycji. Festiwal jest okazją do zaprezentowania bogactwa kultury ludowej i każdego roku gromadzi setki tysięcy widzów. Firma... Czytaj więcej »
Konsumenci po raz kolejny docenili produkt firmy Podravka. Tym razem wyróżnienie - Laur Konsumenta - otrzymał Przecier Pomidorowy. Produkt został doceniony przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu, a wyróżnienie jest dowodem rynkowej popularności produktu. Czytaj więcej »
Market w Łęczycy będzie 221 placówką Netto w Polsce. Z tej okazji sieć zaprasza mieszkańców na uroczyste otwarcie, które odbędzie się 28 lipca, o godz. 8.00, przy ul. Ozorkowskiej 27. Czytaj więcej »
Aż 19 produktów sieci INTERMARCHE, sprzedawanych jako marki własne, przeszło pozytywnie audyt Loży Ekspertów Programu promocyjnego „Doceń polskie". Czytaj więcej »
Już 340 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 264 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci. ODIDO to nowy projekt MAKRO Cash & Carry prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Czytaj więcej »
21 lipca bieżącego roku odbyło się uroczyste poświecenie i otwarcie nowych inwestycji firmy Mlekovita: najnowocześniejszej w Polsce FABRYKI PRODUKTÓW FERMENTOWANYCH oraz jedynej w polskim przemyśle mleczarskim ELEKTROCIEPŁOWNI GAZOWEJ. Czytaj więcej »
W tym roku na uczestników XVII Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą czeka kilka nowości. Po raz pierwszy festiwal odbędzie się od czwartku do soboty (4-6 sierpnia), natomiast już 2 sierpnia bezpośrednio przy polu namiotowym stanie market Lidl, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli zaopatrzyć się w podstawowe produkty spożywcze oraz turystyczne. To pierwsza tego... Czytaj więcej »
Stało się! Za nami pierwszy, inauguracyjny koncert trasy Męskie Granie 2011 w Żywcu. Tłumy słuchaczy, fantastyczna atmosfera i niesamowite muzyczne przeżycia - tak w kilku słowach można podsumować wydarzenie, które odbyło się dzisiejszej nocy w żywieckim Amfiteatrze Pod Grojcem. Na wspólnej scenie spotkały się niezwykłe muzyczne osobowości, jak Wojciech Waglewski,... Czytaj więcej »
Z okazji 50 lat działalności, Grupa Auchan powołała do życia Fundację Auchan na rzecz młodzieży działającej wśród i dla młodzieży, zamieszkującej okolice sklepów. Celem fundacji będzie dostarczenie młodzieży środków umożliwiających osiągnięcie sukcesu, rozwój posiadanego talentu i zainteresowań oraz wspieranie solidarnych inicjatyw. Czytaj więcej »
Galeria pod Kaskadą, Cascatelle i Kaskada Wolska to zwycięska trójka nazw dla powstającej na parterze „Kaskady na Woli" części handlowo - usługowej. Gant Development ogłosił w czerwcu konkurs na nazwę dla mini galerii w swojej pierwszej inwestycji na stołecznym rynku. To już kolejna inicjatywa dewelopera, mająca na celu świadome włączenie społeczności w... Czytaj więcej »
Aż 425 gorzowian skorzystało z bezpłatnych badań poziomu cukru we krwi podczas Białej Soboty w sklepie Netto przy ul. Matejki 46 a. Zakończona rekordowym wynikiem pomiarów akcja była kolejnym wydarzeniem w ramach kampanii społecznej „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od roku przez sieć Netto. Czytaj więcej »
Super-Pharm Poland wraz z podróżniczką Moniką Witkowską, radzą, jak uporać się z wakacyjnymi dolegliwościami. Czytaj więcej »
25 przedsiębiorców z krajów Europy Wschodniej i Środkowej odnoszących sukcesy na rynkach międzynarodowych zostało wyróżnionych tytułem New European Champion w projekcie będącym wspólną inicjatywą European Forum for Entrepreneurship Research (EFER), IESE Business School z Barcelony oraz Szkoły Głównej Handlowej. W gronie firm uznanych przez... Czytaj więcej »
8 proc. konsumentów w Polsce korzysta z możliwości jakie dają zakupy grupowe, a 13 proc. ze zniżek znalezionych w Internecie na portalach społecznościowych takich jak Facebook - wynika z badania "Oszczędnościowy Barometr ING", sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego przez Millward Brown SMG/KRC. Czytaj więcej »
Ogólnopolska sieć sklepów Tesco jako jedna z pierwszych oferuje swoim klientom z dawna wyczekiwane, kultowe FRUGO we wszystkich czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym. Pierwsze napoje pojawiły się na półkach hipermarketów Tesco już z początkiem lipca, zaś ich dystrybucja jest sukcesywnie rozbudowywana. Czytaj więcej »
Stowarzyszenie Eksporterów Polskich przyznało firmie Mokate Sp. z o.o., tytuł „Lider Polskiego Eksportu 2011". Spółka jest jednym z czołowych producentów półproduktów dla przemysłu spożywczego, m.in. zabielaczy, spieniaczy, toppingów, i produktów vendingowych w Europie. W ubiegłym roku na eksport stanowił już 57% całej... Czytaj więcej »
Marki takiej jak Desperados z pewnością nie może zabraknąć na wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Sunrise Festival 2011. Dlatego też piwo o dzikim smaku tequili zostało sponsorem tego największego letniego festiwalu muzyki klubowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj więcej »
Polskie kosmetyki dla dzieci marki Bobini, znane od ponad 15 lat rodzicom w naszym kraju, podbijają niemiecki rynek. Czytaj więcej »
Klienci Carrefour, którzy posiadają kartę kredytową Carrefour Visa lub zdecydują się na jej wyrobienie, płacąc za paliwo na przymarketowych stacjach benzynowych Carrefour otrzymają premię w wysokości do 2% wartości transakcji. Czytaj więcej »
Międzynarodowy Ranking Millionaires 2011 właśnie ogłosił wyniki. Według rankingu sprzedaż Stock Prestige Vodka w ubiegłym roku rosła najszybciej! Dynamika wzrostu na poziomie 400 proc. daje tej marce pierwsze miejsce w zestawieniu i tytuł najszybciej rosnącej marki pod względem sprzedaży na świecie. Czytaj więcej »
Tradis - należący do Grupy Handlowej Emperia - nieustannie rozwija współpracę z klientami sieciowymi. Spółka już od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen i Bliska oraz siecią MarcPol. Obecnie Tradis obsługuje ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży, z czego aż 8.800 jest realizowane na rzecz sieci posiadających powyżej 100... Czytaj więcej »
Zgodnie z filozofią marki „żyj i zwyciężaj" OSHEE stawia na aktywne wspieranie i promowanie działań sportowych. Dlatego też zostało oficjalnym napojem izotonicznym reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn w koszykówce. Czytaj więcej »
Marek Wojtyna, Prezes Żywiec Zdrój S.A., otrzymał wyróżnienie w rankingu "Twarze biznesu" w kategorii "Etyka" w branży spożywczej. Tytuł przyznawali menedżerowie wiodących spółek w Polsce. Plebiscyt zorganizowały Dziennik Gazeta Prawna oraz TVN CNBC. Czytaj więcej »
AuchanDirect.pl został stworzony z myślą o klientach lubiących robić zakupy w Internecie. Grupa Auchan chcąc rozwijać nowe kanały sprzedaży i trafiać do jak największej grupy klientów, w dniu 11 lipca otwiera sklep internetowy AuchanDirect.pl. Czytaj więcej »
Trzystu robotników pracuje na budowie galerii Korona Kielce. Inwestycja zaczyna wyglądać już ponad ogrodzenie, na razie od strony ul. Polnej. Za miesiąc już z każdej strony będzie widoczna. Siedem olbrzymich żurawi wieżowych pomaga w tworzeniu niezwykłej Korony. Prace idą zgodnie z harmonogramem, niektóre z robót żelbetowych nawet zostały wykonane przed czasem. Czytaj więcej »
W ponad dwustu salonikach prasowych Kolportera na terenie całej Polski klienci otrzymują bezpłatne próbki kremowego żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning. Akcja potrwa do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »
Rusza MamaDeal.pl - Serwis w którym można ZA DARMO pobrać kupony rabatowe i promocyjne na usługi oraz produkty dla mam, dzieci i rodziny. Czytaj więcej »
1 lipca na ulicach miasta pojawiły się nośniki promocyjne przedstawiające Wrocławian. To element nowej komunikacji marketingowej Pasażu Grunwaldzkiego. Centrum handlowe postanowiło zrezygnować z modelek i do współpracy zaprosić mieszkańców. Czytaj więcej »
50 lat temu, 6 lipca 1961 roku, Gérard Mulliez wraz z 30 współpracownikami otworzył na północy Francji, w Roubaix, w dzielnicy „Hauts Champs", swój pierwszy sklep. Koncepcja sklepu na ówczesne czasy była innowacyjna. Oferowano w nim „wszystko pod jednym dachem", a klienci otrzymali do dyspozycji szeroką paletę... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...